Statystycznie.

niedziela, 29 lipca 2012

Takie tam- organizacyjne. : P

Hej wam wszystkim. : )
Niektórzy z was pewnie kojarzą mnie z bloga "ksiazkowo.blogspot.pl". Tak... nie było to idealne blogowanie, bo zaniedbywałam was. Przyszedł czas na zmiany. Cały lipiec nie było mnie w domu i nieco na tym ubolewam, bo straciłam wśród was uznanie i totalnie zawaliłam wszystkie obowiązki związane z pisaniem bloga. Za to z góry was przepraszam. Zmienię się, naprawdę. :) Zachęcam do komentowania, choć to nie najważniejsze, ważne bym dobrze oceniała i pisała recenzje. Jeśli zobaczycie jakieś błędy lub będziecie mieli jakiekolwiek dla mnie rady- piszcie, śmiało. : ) Z góry dziękuję. No to cóż, na początku prowadzenia tego bloga postaram się wszystkie stare posty przerzucić tu. Mam nadzieję, że będzie okej. Pozdrawiam i trzymajcie kciuki. Pa :)

Justyna.

4 komentarze:

  1. W takim razie życzę powodzenia i czekam na recenzje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dodam jeszcze, że trzymam kciuki i z wielką chęcią będę doglądać tych twoich wielkich zmian xD

    OdpowiedzUsuń